F.A.Q

Wat zijn de verzendkosten buiten Duitsland?

BeNeLux-landen: EUR 49,90Denemarken
: EUR 69,90Oostenrijk
: EUR 49,90Zwitserland: EUR
 99,90Frankrijk
: EUR 119,90Zweden/Finland
: EUR 129,
90EU-staten
 die nog steeds deel uitmaken van
 de EU: EUR 149,90

Wat wordt er geleverd door de expeditie?

Alle grotere goederen, zoals alle grills, pelletgrills en rokers, maar ook stralingsverwarmers etc.

Hoe werkt de levering?

Zorg ervoor dat u bij het plaatsen van uw bestelling een telefoonnummer opgeeft waarop u bereikbaar bent. In de regel neemt de expediteur ongeveer 1 dag voor de levering telefonisch contact met u op om een leveringsdatum met u af te spreken.

Kunnen vrachtbrieven ook binnen de 2 weken worden geretourneerd?

Ja, maar er zijn hogere retourkosten. Afhankelijk van de locatie en het gewicht liggen deze kosten tussen 50,00 - 150,00 EUR.

Algemene informatie over vouchers - en kan ik ook een voucher personaliseren?

Per bestelling kan slechts één bon worden ingewisseld. Als u meer dan één voucher wilt inwisselen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vouchers worden over het algemeen niet in contanten of niet in contanten uitbetaald (bankoverschrijving enz.).

Een waardebon kan alleen worden bijgeschreven op de waarde van de goederen, niet op de verzendkosten of de rembourskosten.

Een waardebon verlaagt de waarde van de goederen, zodat een berekening van de verzendkosten wordt gemaakt als de waarde van de goederen door het inwisselen van de bon onder de limiet van de verzendkosten komt.

Personaliseren: Ja. Als u online bestelt, stuur ons dan een e-mail met de gewenste naam en wij sturen u een gepersonaliseerde voucher. Stuur de e-mail naar service@grillstar.de. De voucher wordt u per e-mail toegestuurd.

Hoe schrijf ik me in voor een barbecue-seminar?

U kunt ze vinden onder de link: https://www.grillstar.de/grillseminare of op onze homepage rechtsboven, de knop Grillseminars. Hier komt u automatisch bij alle door ons aangeboden barbecueseminars. Als u op een barbecue seminarie klikt waarin u geïnteresseerd bent, vindt u alle data voor het seminarie. Als er geen datum is vermeld, is er nog geen datum vastgesteld voor dit seminar. Natuurlijk kunt u ook barbecueseminarvouchers kopen (zonder vaste datum). Deze kunt u vinden onder barbecueseminarbonnen. Hier: https://www.grillstar.de/grills/geschenkgutscheine?p=1

Houd er rekening mee dat mensen met een seminarievoucher nog steeds contact met ons moeten opnemen om zich in te schrijven voor een seminarie.

Ik wil graag meerdere mensen aanmelden voor het barbecue-seminar, hoe en waar kan ik dat doen?

Hier is het mogelijk om een bestelling te plaatsen voor het gewenste barbecueseminar met het gewenste aantal personen en ons tegelijkertijd een e-mail te sturen naar: info@grillstar.de en ons de namen van de andere personen te geven. Deze zullen dan door ons worden genoteerd.

Wat moet ik meenemen naar het barbecue seminarie?

Je hoeft niets mee te nemen, behalve honger en goed humeur. Wij zorgen voor de drankjes, de barbecueschorten en alles wat je nodig hebt voor de barbecue.

Ik heb een klacht. Hoe en waar kan ik een klacht indienen?

Helaas kunnen zelfs de beste goederen gebreken vertonen. Maar natuurlijk zorgen we er graag voor dat het defect zo snel mogelijk wordt verholpen. Stuur hiervoor een e-mail naar: support@grillstar.zendesk.com en vertel ons in deze e-mail het volgende:

  • Bestel- en/of factuurnummer of de waardebon
  • Exacte foutbeschrijving
  • Foto's waarop de schade duidelijk zichtbaar is
  • Voor gasbarbecues gelieve ook het model en het serienummer te vermelden.

 

Ik heb een reserveonderdeel nodig dat ik niet in uw winkel kan vinden, kan ik dat nog steeds van u krijgen?

Meestal wel, ja. Mits het een fabrikant is die we ook in ons assortiment hebben. Omdat we de fabrikant eerst naar de reserveonderdelen moeten vragen, kunnen we meestal geen informatie geven via de hotline. Stuur daarom een e-mail naar support@grillstar.zendesk.com. In deze e-mail vertelt u ons precies welk onderdeel het is. Als u de exacte benaming niet weet, vertel ons dan de naam of fabrikant van uw grill, pellet, roker of iets dergelijks, de fabricage- of aankoopdatum of, indien van toepassing, het model en het serienummer. U ontvangt dan een offerte van ons per e-mail met levertijden. Wij willen u erop wijzen dat er voor bestellingen van onderdelen van welke aard dan ook altijd 4,90 EUR aan verzendkosten en 5,00 EUR aan servicekosten in rekening worden gebracht.

Kan ik ook vrij van omzetbelasting bij u kopen?

Als u een bedrijf heeft buiten Duitsland, maar binnen de EU, ontvangt u de goederen belastingvrij. Hiervoor hebben we uw BTW-ID-nr. nodig, geef dit aan bij uw bestelling. Als particulier kunnen alleen personen uit het buitenland belastingvrije goederen ontvangen (niet uit de EU of Duitsland.

 

Hoe regel ik een retour/retour? Wat moet er worden overwogen?

U kunt online bestelde goederen binnen 14 dagen retourneren. U kunt hiervoor gebruik maken van ons retourenportaal of natuurlijk kunt u het pakket zelf naar ons toesturen met behulp van een pakketdienst naar keuze. Het gebruik van het retourenportaal is vrijwillig. U kunt het vinden op: https://www.grillstar.de/ruecksendungen of in de footer onder Shop Service - Retourneren. Voor een retour rekenen we 7,90 EUR. Als u het pakket niet via onze retourenportal wilt verzenden, kunt u het pakket sturen naar

Grillstar.de GmbH- retour afdeling -
Berlinerstr. 50433334
 Gütersloh


Houd er rekening mee dat elke retourzending door ons wordt gecontroleerd. Het product mag alleen ongebruikt worden geretourneerd. Het product mag alleen worden gebruikt op dezelfde manier als u het in een winkel zou kunnen gebruiken.

Wachtwoord vergeten voor klantenaccount. Hoe krijg ik een nieuwe?

Deze dingen kunnen gebeuren. Uiteraard genereren wij graag een nieuw wachtwoord voor u, dat u vervolgens weer naar wens kunt wijzigen in uw klantaccount. Stuur ons een korte e-mail naar: service@grillstar.de